25/03/2008

29 maart dubbel D-day

't Is eens iets anders. Sport en Cultuur in dezelfde blog. Maar zaterdag wordt zo'n mix van beide die voor mij normaal tot een ware hoogdag zullen leiden. Ik verklaar mij nader.
Komende zaterdag, 29 maart is er de E3-prijs Vlaanderen in Harelbeke. Ben net hierheen verhuisd en 'k kan al een interessant wielerevenement van dichtbij beleven. 'k Heb al afgesproken met een aantal vrienden en vooral vriendinnen om er een leuk dagje van te maken.
's Morgens gaan we de 'knappe' wielrenners eens gaan keuren. En vooral eens gaan aftasten (niet letterlijk te begrijpen) hoe onze favorieten er fysisch voorstaan.
De kans bestaat dat er een renner, die ik nog ontmoette op de Hasseltse zesdaagse, er aan de start komt. Ben eens benieuwd hoe zijn reactie zal zijn als hij ons aan de start ziet verschijnen.
Verder zal Tommeke Boon(en) ;-) wel weer topfavoriet zijn. Toen ik laatst de deelnemerslijst controleerde, stond mijne 'sjoe' der niet bij. Yep, Nickske Nuyens. Maar die zal hem koest houden voor zondag vermoed ik. Evy'tje, soigneert em maar nog eens goed zaterdagavond ;-)
's Middags is het de bedoeling om hier iets te eten en de wedstrijd op tv te volgen. De finish willen we natuurlijk nog live zien. Gelukkig moeten we dan niet zo ver meer stappen.
Tot zover de sportieve dag - en kunnen we ons klaarmaken voor een grote, spetterende Salsanacht.
Mucho Gusto, de latino-jazzband met onder andere mijn broeri Jan, geeft al voor het derde jaar op rij present voor 'Bailando con Mucho Gusto'. Dit jaar is het echter een speciale editie. De groep brengt officieel hun eerste CD uit. En naar ik vernomen heb, zou die ontzettend goed zijn.
Bij deze: iedereen die deze blog leest, is van harte welkom in CC 't Spoor, Eilandstraat, Harelbeke (je kan er niet naast kijken), nu zaterdag 29 maart om 20 u.
Kaarten zijn bij mij te verkrijgen aan 10 euro 't stuk. Wees erbij!!
(verslag volgt later)

Geen opmerkingen: